شهر من شال--شهر شال- شهر شال
.:: Your Adversing Here ::.

شما بگویید این چنین است ما هم می گوییم آری

سلام

مدتی است بحث فرمانداری داغ شده و در این بین بعضی از اشخاص چینان از حق شهر هایشان -اسفرورین و دانسفهان-حرف می زنند و چنان این دو شهر را آرمانی و پیشرفته  توصیف می کنند که نگو و نپرس حالا خوب است هر ننه قمر یابو ای پا به این سه شهر-شال و اسفرورین و دانسفهان- بگذارد می فهمد که شال مستحق تر است و هر دختر کوری می فهمد تنها جایی که لیاقت فرمانداری را ندارد اسفرورین است ....بگذریم...شما بگویید این چنین است ما هم می گوییم آری.....تنها یک  جمله باقی می ماند و آن اینست که:هیچ گاه نگذارید تعصب موجب قضاوتتان شود چرا که آن قضاوت رنگ خریت و نادانی با خود به همراه دارد...



پیگیری نوشته

نظرات شما عزیزان:

رامندی
ساعت17:14---24 فروردين 1392
سلام راستی ببخشید که باچندپیام دیروز شما شالیا رو دعوا انداختم اینجوریاست دیگه

سلام
ساعت14:32---22 فروردين 1392
سلام همشهری عزیز 3پیام آخر من فرستادم خوب وبدش ببخش. یه مقدار بیشتر به وبلاگت برس در ضمن خبری در خصوص دادن 3 فرمانداری به سه شهر هستش.سید عباس

سلام
ساعت14:31---22 فروردين 1392
باید خصوصی پیانم میدادم سریع پیام اخرو پاکش کن

سلام
ساعت14:30---22 فروردين 1392
سلام همشهری عزیز 3پیام آخر من فرستادم خوب وبدش ببخش. یه مقدار بیشتر به وبلاگت برس در ضمن خبری در خصوص دادن 3 فرمانداری به سه شهر هستش.سید عباس

شالبوی
ساعت14:24---22 فروردين 1392
سلام دوست گرامی راستی کدوم مرجعی صفت دارالمومنین رو به دانسفهان داده!!! تا اونجایی که من یادمه بیشترین روحانیت شهید وجانباز برا شال بوده . وراستی چند درصد خود مردمتون کفش های خودتونو میپوشند واگه مناسب وقابل رقابت بودند چرا اکثر کارگاهها تعطیل شدند؟ با یه کم تحقیق ودیدی وسیعتر میبینی که به حق شال واسفرورین دارای کشاورزی وباغ های های متنوع تر وبیشتر خواهند بود

م
ساعت14:15---22 فروردين 1392
با سلام یادمه سال 86 اتوبوسی حامل مسافر سر خط خیارج (1کیلومتری دانسفهان) بودودربرف وبوران گیر کرده بود که مسُولین شهرستان با توجه به آمادگی نداشتن داوطلبان مردمی دانسفهان با وجود فاصله زیاد آوردنش شال وتوخونه های مردم اسکان دادند البته محلهای اسکان عمومی هر دو شهر پر شده بود واین هم سندی از ادعای مهمان نوازی دانسفهانی بود! ودر اسارت بودن واذیت وآزارآیت الله سید حسن سید علی واسلامی در زمان انقلاب دلیلی بر محوریت روحانیت شال در منطقه بوده وبامحوریت خود روحانیت دانسفهان را هم همراه کرده اند

.v.
ساعت13:50---22 فروردين 1392
با سلام خدمت دوست عزیز لطفا خواهش ما برادرانه بپذیر .رعایت ادب از مشخصه های فرهنگ هستش دوری وامتناع ازفحاشی نهایت کمال عقلی . اظهار نظرهای دوستان فارق از بی ادبیها جالب بودو باالفرض شال دانتسفهان یا اسفرورین همه دارای مزایا ومعایبی هستندبطور مثال از لحاظ شهر سازی شال واسفرورین وضعیت مناسبی ندارند یا دانسفهان دارای جمعیت کمتروقسمتی از آن ووضع نا مطلوب وغیر بهداشتی داشته ولی آنچه که مهم است احترام به یکدیگراست وبا اشراف به مشکلاتمون که در صدد حل آنها باشیم

درزی
ساعت15:09---3 فروردين 1392
بنده دانسفهانی ساکن قزوینم
به نظر من فرهنگ در منطقه ما بسیار پایین است.
و اینکه دانسفهان با فرهنگ تر است یا شال یا اسفرورین بی فایده است وچیزی که در هیچکدام وجود ندارد فرهنگ است و هرسه از روی تعصب حرف میزنند.
ولی بین این سه شهر، شال از نظر جمعیت و اقتصاد که مهمتر از همه است مستحق تر است.
ضمناً اگر یک شهرستان در منطقه اضافه شود به نفع هر سه بخش است و بهتر است تا زیر سلطه بویین زهرا یا تاکستان باشند.
لطفاً قبل از حرف زدن کمی فکر کنید
حالا هر کدام که میگیرد نوش جانش


سعيد از تهران
ساعت10:18---12 اسفند 1391
از كدوم فرهنگ حرف ميزني چالج؟ از فرهنگ خشن و بي منطق و ددمنشيتون ؟ تو كل منطقه همه شالي ها رو به عنوان وحشي و خر ميدونند قبول نداري برو روست هاي همجوارمون بپرس كدوم با فرهنگ ترن. تو به قول خودت متعصبانه قضاوت ميكني . راستي هنوز اون دعواهاي قبيله اي و خركي و تفنگ كشيدنا هنوز تو شال هست يا تموم شده ؟ راستي يه شالي ميگفت سيد حين شفا داده ميخواستم ببينم سرطان اينا هم شفا ميده يا در حد اسهال استفراغه ؟
پاسخ:آقای به ظاهر محترم که صد در صد مال منطقه ی خودمونی تو که ادعای تمدن و فرهنگت میشه چرا دهنتو باز کردی و گه زیادی می خوری .من نگفتم با فرهنگ تریم گفتم که برای فرمانداری محق تریم.یه حرفو بفهم بعدش دهنتو باز کن و قبل اینکه هرچی که لایق خودته نثار دیگران کنی یه ذره فکر کن.من مثل تو بی شعور نیستم واسه خاطر حرف تو به کل تهرانی ها توهین کنم آخه عمومیت دادن یه جز به کل کار غیر منطقیه که تو انجام دادی در ضمن تو شهرهای کوچک هنوز فرهنگ و غیرت با هم قاطی نشدند و ما از این بابت به خود می بالیم حال اگر تو غیرت را توحش می دانی من حاضرم وحشی و بدوی و باغیرت باشم اما مثل تو متمدن و بافرهنگ و بی غیرت نباشم.


دانسفهانی
ساعت15:43---20 بهمن 1391
حال با این همه دانسفهان مستحق است یا شال ؟؟؟؟
منتظرم


دانسفهانی
ساعت15:42---20 بهمن 1391
شاخصه های دانسفهان جهت استحقاق فرمانداری :

1- شهر دانسفهان از قطر شهرسازی نمونه در استان و حتی کشور بوده و هیچ کوچه و بیابان بن بستی ندارد ، حداقل عرض خیابان ها 8 متر و حداکثر آن 40 متر .

2- دارای میادین و بلوار های زیبا که نمونه بارزآن میدان سید احمد آقا خمینی (ره) است که بزرگترین میدان درون شهری استان قزوین است .

3- وجود بارگاه ملگوتی امامزاده منورحاتون(س) و باغ های سنتی و زیبای آن محل زیارت و گردشگری مردم و گردشگران است .

4- دانسفهان از نظر جغرافیایی در سه راهی ترانزیت تهران-همدان واقع شده است که اکثر استان های مرکزی – اصفهان – قم و تهران را به استان های شمال غرب متصل می نماید .

5- قطب تولید کفش و گوشت قرمز و محصولات کشاورزی استان و منطقه است.

6- با توجه به ثبت شدن نام دانسفهان در کتاب فرهنگ آبادیها و مکانهای مذهبی کشور، این شهر جزو یکی از مذهبی ترین نقاط منطقه بوده و از دیرباز دارالمومنین منطقه محسوب می شده است.

7- دانسفهان دارای مردمی متدین ، خونگرم و ولایتمدار است که سه راهی دانسفهان محل تجمع و شروع حرکت های مردمی منطقه در سال 57 بود که مردم انقلابی و علما بزرگوار منطقه نظیر حاج آقا سیدعیسی حسینی ، مرحوم آیت ا... سید حسن موسوی شالی ، مرحوم حاج شیخ عبدالخالق درزی سکاندار این حرکات بوده اند .

8- بخش رامند با اهداء 141 شهید و 3لاله گمنام از نظر وسعت بیش ترین شهید را در استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهداء کرده است .




پاسخ:1.بزرگ بودن خیابان ها ومیادین ارزش کم زمین را می رساند.2-شال قطب آجر چندین استان است یعنی در آمدی بسیار بیشتر.3-طوری میگویید یکی از مذهبی ترین انگار بقیه مردم کافرند و مشرک.4-تعداد شهدا و ...ربطی به ویژگی ها و خصوصیات یک شهر ندارد.5-اگر کافی نیست ببخشسد سر فرصت بیشتر برایتان می نویسم.


neda chalej
ساعت14:34---9 بهمن 1391
سلام .......... منم شالیم .. نمیدونم چی بگم اما بهتر نبود ازکلمات محترمانه تر استفاده می کردی؟؟؟؟؟؟؟........... اره شال استحاق داره اما لطفا لحن حرف زدنتو عوض کن تا مثل x بهمون نگن بی فرهنگ......................

کاراباس
ساعت13:26---5 بهمن 1391
آخ که تو چقد بی تعصب حرف زدی. نوشتت بوی جهالت از وضع موجود میده. برو بیشتر فکر کن. کوچه های در و پیت که هر چند متری یه چاله میدون جلو راهته . کوچه هایی که حتی یه خر با بارش نمیتونه ازش رد شه. اصلا شما با کدوم امکانات و فرهنگ ادعای فرمانداری میکنید.یه ذره به خودت بیا سرتو عین کبک نبر تو برف. واقعیتو ببین. به نظر من فرمانداری رو اگه قراره به شال بدند بهتره بدن به خیارج.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب شما بگویید این چنین است ما هم می گوییم آری