شهر من شال--شهر شال- شهر شال
.:: Your Adversing Here ::.

شهر من شال

شهر مظلوم من مي دانم كه عده اي موش صفت در دامان خود داري كه تداعي گر مثل معروف مار در آستين خويشتن پرورش دادن هستند و مي دانم كه دلت همانند دلم خون است زيرا چندي نابكار نمك نشناس  نمكت خورند نمك دانت شكنند.

شهر مسكين من مي دانم كه شماري دنيا پرست بر گرده ات نشسته اند و چنان بر تن نحيف و نزارت شلاق آز و طمع شان را فرو مي كوبانند كه آه از لبت بر مي خيزد و اشك از چشمانت جاري مي شود.

 

شهر طاعوني من كه به غارت رفته اي  به دست زر اندوزاني پست.زراندوزاني كه بيمارت كردند و تو را بسيار شبيه به فردي طاعوني ساختند تا شايد نماند از تو نامي بلند به جا.

 

شهر دوست داشتني من دوستت دارم تا به سر حد جان و دوست دارت خواهم ماند وليكن با تو اي زادگاه عزيزتر ز جانم عهد مي بندم  براي مترقي شدنت از هيچ كوششي دريغ نكنم  و باز عهد مي بندم روزي كوس رسوايي خيانت كاران را زنم.   

 

 

 

              * بنشينند به انتظار كه  انفجار نزديك است* 



پیگیری نوشته

نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت21:41---12 شهريور 1393
سلام هم شهری .یک خبر براتون دارم توپ که واسه شهرمون یک افتخاره..این خبر اینکه گروهی به تازگی در شهر شال تشکیل شده که هکر هس و اسمش هم گروه سیاه شهر شال است ...خواهشن این خبرو پخش کن تا همه بدانند شال نخبه و استعداد های درخشان دارد ...راستی اگه میخوای وب سایت های که توسط این گروه هک شده اند ببینی تو گوگل سرچ کن گروه سیاه شهر شال..من اتفاقی این سایت هارو دیدم

ali
ساعت0:33---30 بهمن 1390
سلام هر کی هر مشکلی داره تو نظرات بزاره من همون نظرشو پرینت میگیرم مثل یک عریضه میندازم تو حرم سلطان علی بن موسی الرضا که ان شالله حاجت روا شه من سال تحویل مشهدم .یا علی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب شهر من شال